شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶
رهبر انقلاب اسلامی: دشمن می‌داند که اگر یکی بزند، ۱۰ تا می‌خورد

هایپرسونیک در برابر ترقه | اسرائیل منتظر باشد

هایپرسونیک در برابر ترقه | اسرائیل منتظر باشد
قوای مسلح جمهوری اسلامی بایست برای ایجاد بازدارندگی پایدار علیه زیاده خواهی های رژیم کودک کش صهیونی، طی عملیاتی به مراتب بزرگ تر و ویران کننده تر از وعده های صادق 1 و 2 (مطابق با استراتژی 10 در برابر یک)، برای دفاع از تمامیت ارضی کشورمان، بار دیگر وارد میدان نبرد شوند.
کد خبر : ۶۷۷۰۴۸

به گزارش سرویس سیاسی صراط نیوز پس از هفته ها مانور تبلیغاتی بر روی پاسخ تلافی جویانه رژیم صهیونی به عملیات های وعده صادق 1 و 2 علیه جمهوری اسلامی ایران، سرانجام کوه پروپاگاندای رسانه ای موش زائید و در بامداد شنبه، نقاطی از تهران، خوزستان و ایلام توسط ارتش کودک کش اسرائیل هدف قرار گرفت.
آنچه مسلم است، فارغ از شدت و ضعف این ترقه بازی صهیونیست ها، برای اولین بار در تاریخ جمهوری اسلامی، اسرائیل غاصب مستقیماً مسئولیت حمله به خاک ایران را بر عهده گرفته است و این خود نشانگر تجاوز علنی این رژیم منحوس از خطوط قرمز ترسیمی و هل من مبارز طلبیدن آن بشمار می رود.


در عین حال، برای حفظ قدرت بازدارندگی، ایران اسلامی باید با واکنشی بسیار قدرتمندانه، پاسخی کوبنده به این تجاوز آشکار دشمن صهیونیستی دهد چراکه در غیراینصورت، سگ قلاده شکسته منطقه در گام های بعدی و در آینده ای نه چندان دور، پای خود را فراتر گذاشته و حملاتی شبیه آنچه در یکسال گذشته علیه مردم مظلوم غزه و جنوب لبنان ترتیب داده را ضد منافع جمهوری اسلامی نیز تکرار خواهد کرد.


مقام معظم رهبری در همین رابطه فرموده اند: «این برای جمهوری اسلامی آبرو است. اینکه جمهوری اسلامی طرف‌دار ملت های مظلوم باشد، آبرو است؛ اینکه طرف‌دار ملت فلسطین باشد، یک آبرو است. جمهوری اسلامی نیروی مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی را در منطقه تقویت کرده است. امروز جوانان ما توانسته‌اند به قدرت موشکی اول منطقه تبدیل بشوند. دشمن می داند که اگر یکی بزند، ده تا می خورد. پس موشک، مایه‌ امنیت و نقطه‌ قوت است.» [14 خرداد 1397]


این فراز از بیانات معظم له به روشنی نشان می دهد که قوای مسلح جمهوری اسلامی بایست برای ایجاد بازدارندگی پایدار علیه زیاده خواهی های رژیم کودک کش صهیونی، طی عملیاتی به مراتب بزرگ تر و ویران کننده تر  از وعده های صادق 1 و 2 (مطابق با استراتژی 10 در برابر یک)، برای دفاع از تمامیت ارضی کشورمان، بار دیگر وارد میدان نبرد شوند و جوابی محکم و دندان شکن به سردمداران این رژیم جعلی بدهند.

 

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۰۵ آبان ۱۴۰۳
۱
۰
تو را خدا بذارید دلار بیاد پایین.
دلار از حمله مخربتره